1 בדוק את המדדים שלך:
היה והעסק בו אתה פועל מפעיל פרסום בטלויזיה:
אחוז ההמרה התקין בין פונה לרוכש אמור לעמוד על 22% לפחות.
היה ולא – הרי שרוב הסיכויים הם להפסד כספי גדול בגין כל פעולת פרסום.
היה והעסק בו אתה פועל מפעיל פרסום ברדיו הארצי:
אחוז ההמרה התקין בין פונה לרוכש אמור לעמוד על 17% לפחות.
היה ולא – הרי שרוב הסיכויים הם להפסד כספי בגין כל פעולת פרסום.
היה והעסק בו אתה פועל מפעיל פרסום בעיתונות הארצית:
אחוז ההמרה התקין בין פונה לרוכש אמור לעמוד על 18% לפחות.
היה ולא - הרי שרוב הסיכויים הם להפסד כספי בגין כל פעולת פרסום.
היה והעסק בו אתה פועל מפעיל פרסום ברדיו האזורי:
אחוז ההמרה התקין בין פונה לרוכש אמור לעמוד על 13% לפחות.
היה ולא – הרי שרוב הסיכויים הם להפסד כספי בגין כל פעולת פרסום.
היה והעסק בו אתה פעולה מפעיל פרסום ppc בגוגל ופרסום ppc בפייסבוק (כולל רימרקטינג וריטרגטינג):
אחוז ההמרה התקין בין פונה לרוכש אמור לעמוד על 7% לפחות.
היה ולא – הרי שרוב הסיכויים הם להפסד כספי בגין כל פעולת פרסום.
4 תוצאות הפיילוט:
תוצאות הפיילוט מעניקות מידע אמין, עדכני, ריאלי ופרקטי לכל בית עסק. מרגע זה, העסק יכול להפעיל מתמטית פעילות פרסומית ושיווקית כאשר המטרות ידועות, ההוצאה הפרסומית הופכת לכלי מעשי ליצירת שם, להפעלת מנגנון פניות, להגעת לקוחות ולרכישה.
חשוב להדגיש: לאחר כ-20 שנות פעילות, מעדיפה חברתנו להפעיל פיילוט שיווקי / פרסומי מאשר להזמין סקר. הסיבה – סקרים איכותיים מאד מעולם לא יובילו להגעה ולרכישה. לעומתם, פיילוט פרסומי מלא יעלה כמחצית הסקר האיכותי ויוביל לרכישה אמיתית. כמו כן, הפיילוט יוכיח היתכנות מלאה, עלות – תועלת מלאה, יגלה אודות צרכי הקהלים האמיתיים מרגע פנייתם ועד לשלב הרכישה.