ניהול שיווקי
המחלקה השיווקית של
נקודת איזון כלכלה ופרסום משתלבת אצל לקוחותיה בבניית אסטרטגיה עיסקית ואסטרטגיה שיווקית כוללת בנושא שיווק ופרסום.
היא מלווה אותם לתהליכי שיווק מכווני מטרה.
ככל חברת שיווק, מתפקידה לטפל בשיווק ופרסום, ייעוץ אסטרטגי, ייעוץ שיווקי, שיווק ומכירות, ובהסתמך על ייעוץ כלכלי, תכנית עסקית או תוכנית פיתוח עסקי.
נקודת איזון כלכלה ופרסום עושה זאת יחד עם מנהלי שיווק אצל לקוחותיה, ליצירת תהליכי שיווק מדויקים התורמים להשגת יעדי השיווק והמכירות שהוגדרו.
כל בעל עסק, שברצונו להצליח זקוק לתמיכה של חטיבת שיווק, חברת שיווק, מנהל שיווק או לכל פונקציה ריכוזית אחרת לצורך עמידה בהשגת המטרות והיעדים הכלכליים של העסק ולהגיע לרווחיות. מחלקת השיווק ב
נקודת איזון כלכלה ופרסום פעילה ומתמחה במציאת מעטפת שיווק מבודלת ושונה למוצר או לשירות. היא מקימה ומלווה את מערך השיווק של לקוחותיה החל בהדרכת מנהלי שיווק ועובדים וכלה בליווי אנשי המכירות והשרות בשטח.
המחלקה השיווקית של
נקודת-איזון - כלכלה ופרסום מבודלת בזכות עבודת שטח ולווי שיווקי צמוד של מערך השיווק אצל לקוחותיה.
החברה עוסקת בליווי שיווקי לעסקים במגוון רחב של ענפים ותחומים, ומעניקה שירותים. החברה מאמנת עובדים, מנהלי שיווק ונציגי חברות להליכי שיווק נכונים ואף מלווה את הצוותים בשטח.
חלק מפעילותה של נקודת איזון כלכלה ופרסום כולל בין השאר:
- זיהוי הכשלים השיווקיים ומציאת דרכים חלופיות.
- הפעלת לקוח סמוי בבית הלקוח ואל מול מתחרים.
- הגדרת החולשות והעוצמות של המערכת בתוכה ואל מול מתחריה.
- מציאת דרכים חלופיות לתקיפת שוק.
- בניית תוכנית עבודה שיווקית להרחבה נכונה של העסק ונקודות מכירה חדשות.
- מציאת "עטיפות שיווק" חדשות.
- איתור קהלי יעד חדשים ושונים.
- איתור פרמטרים מעכבים (צווארי בקבוק שיווקיים) בארגון ומציאת פתרונות.
- בחינת ניהול הזמן השיווקי וייעול.
- הטמעת תכני שיווק ומכירות בשטח.
- ליווי אנשי שיווק ומכירות בשטח למיצוי הטמעה.
- הדרכות מכירה לעובדים וצוותי שיווק ומכירות לתכני שירות ומכירה.
- בניית יעדי מכירות איכותיים וכמותיים.
- בניית אסטרטגית שימור לקוח.
- תמיכה שיווקית, אימון והכשרה בפניה אל קהל המטרה.
- הכנת תסריטי שיחה, סימולציות להכנה ולווי פיזי לפגישות ראשונות.
- יצירת מעגל לקוחות וקביעת נהלים לניהול המאגר.
- ניהול והקמת מועדון לקוחות.
לעתים, לחלק מהעסקים אין את אנשי המפתח בתוך ארגונם, כמו מנהל שיווק, מנהל מכירות, רכז צוותים ועוד, ליצירת בסיס איתן לפעילות נכונה של שיווק ומכירות. לעתים, גם אם נדמה שיש להם את אנשי המפתח, כלל לא בטוח שהם אכן מתאימים לביצוע המשימה וזמן רב יקר עובר עד אשר מגיעים למסקנה הכואבת. בחלק מהמקרים קיימים האנשים שיכולים להיות מתאימים, אולם הם אינם יודעים כיצד לבצע מהלכים שיווקיים נכונים לבית העסק ועוד.
המחלקה השיווקית ב
נקודת איזון כלכלה ופרסום נותנת מענה לכל בעל עסק בכל אחד מהמקרים: בדיקת התאמה של צוות ניהולי, הכשרת צוות ניהולי מתאים, או לשמש כספק חיצוני למילוי הפונקציה הנ"ל באופן קבוע או זמני, לטובת האינטרסים של בית העסק.